britneystarstable

Alla inlägg under februari 2012

Av Britney Moonwood - 29 februari 2012 21:48

Hej!




Ni ska bara veta hur mycket jag skämms. Jag och några andra buggade oss in i GÅD! Vi var verkligen inne! Jag kommer inte säga något om hur det såg ut för det är hemligt! Vi trodde GM (Gamemaster) skulle bli jätte arga på oss men det var de inte! De tyckte vi förtjanade beröm för att vi lyckades ta oss in! Fast att det var synd för oss att vi sätt allt. Tänk att de kan vara så snälla är vi nästan ställde till det för de! Ss (Starstable) teamet, NI ÄGER  

Av Britney Moonwood - 29 februari 2012 21:40








   




Lila och rosa nyanser är inne just nu!

Av Britney Moonwood - 29 februari 2012 21:31

Välkommen till min nya starstable blogg    Bloggen handlar bara om starstable.com och allt jag gör där osv.



Firedream är min första och mest erfarna häst. Han fyller snart 4 år men är ändå en fel fri häst. Han är en mörkbrun Mountain Welsh ponny och är en hingst bara så att ni vet xD



Snowbelle är ett livligt sto som jag köpte av Alicia Starnight, hon har tidigare tillhört min syster Loretta. Hon är som Firedream är Mountain Welsh ponny och är helt vit. Hon är 3 år   


  

                                              MVH

                                               

                                   Britney, Fire och Snow

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards